Młoda Mamo zadbaj o mięśnie Kegla!

kulki gejszy - ćwiczenie mięśni kegla








Zdrowie intymne kobiety to temat, który w naszej kulturze był skutecznie omijany. Nie zapominajmy, że jeszcze do niedawna nauka miała tylko męską perspektywę, a problem nietrzymania moczu przez kobiety okazywał się zbyt trywialny, aby dokładniej mu się przyjrzeć. Dopiero od niedawna kobiety masowo dowiadują się o mięśniach dna miednicy i o tym, jak sprawić, by były silne i zdrowe. A dlaczego to takie istotne?

Mięśnie Kegla są odpowiedzialne za podtrzymywanie narządów rodnych w odpowiednim miejscu. Ich prawidłowe umiejscowienie pozwala kobiecie prawidłowo funkcjonować. Gdy pojawiają się problemy z kondycją tzw. mięśni Kegla, może dojść do nietrzymania moczu, obniżania się narządów rodnych, znacznego spadku jakości życia seksualnego, a nawet do wad postawy. Mięśnie dna miednicy są bardzo istotne podczas ciąży i połogu. Ich regularne ćwiczenie pozwala na dużo szybszą regenerację po porodzie, a tym samym na ponowne czerpanie przyjemności z seksu. Niektórzy naukowcy uważają wręcz, że orgazm to nic innego jak właśnie następujące po sobie napięcia mięśni dna miednicy.

Odpowiednie ćwiczenia mięśni Kegla pociągają za sobą dwie korzyści: pierwsza to uniknięcie szeregu kobiecych dolegliwości, druga to wzbogacenie swojego życia erotycznego. Jednak, aby osiągnąć obie, należy jak najszybciej rozpocząć regularne ćwiczenia. Jak to zrobić?

Po pierwsze – miej pewność, że wiesz, o których partiach mięśniowych mowa. Aby się o tym przekonać, możesz skutecznie zlokalizować je w toalecie. Są to mięśnie odpowiedzialne za powstrzymanie strumienia moczu. Upewnij się jednak, że oprócz tych partii nie napinasz żadnych innych – że rozluźnione są Twoje uda i pośladki. Sprawdź czy potrafisz zacisnąć mięśnie dna miednicy w różnych pozycjach: na stojąco, w rozkroku, kucając, leżąc, siedząc. Na początku może być to trudne – wtedy wybierz sobie najwygodniejszą opcję. Z czasem będziesz w stanie ćwiczyć wszędzie i o każdej porze.

kulki-do-cwieczen-miesni-kegla-za-22-zloteĆwiczenia zacznij od dziesięciu napięć mięśni po 10 sekund. Co tydzień zwiększaj liczbę serii o 10, aż dojdziesz do stu powtórzeń dziennie (na przykład dwa razy po 30 powtórzeń i dwa razy po 20). Sto powtórzeń dziennie sprawi, że Twoje mięśnie Kegla będą w doskonałej formie.

Gdy będziesz w okolicach 50 powtórzeń dziennie – pomyśl o urozmaiceniu ćwiczeń. W sklepie z gadżetami erotycznymi łatwo znajdziesz kobiecy bestseller numer 1, czyli kulki gejszyhttp://www.sklep-intymny.pl/product-pol-486-Kulki-gejszy.html. Ten gadżet działa na Twoje mięśnie Kegla jak mała siłownia. Kulki wprowadza się podobnie jak tampon, najlepiej, aby uniknąć podrażnień, użyć do tego lubrykantu. Po wprowadzeniu kulek najlepiej pójść na spacer, jogging lub rowerową przejażdżkę. Oczywiście, podczas ciąży na niektóre aktywności konieczna jest zgoda lekarza. Podczas ruchu mięśnie Kegla będą tworzyły swoisty hamak dla kulek, dbając o to by te nie wypadły, a ich drgania mogą okazać się bardzo przyjemne.

Ceny kulek rozpoczynają się od kilkunastu złotych. Istnieją modele z różnych tworzyw, z opcją wibrowania, a nawet z dodatkową kulką. Bez względu na model, kulki gejszy łączą w sobie pożyteczną profilaktyką z subtelnym erotycznym doświadczeniem.

Źródło: http://www.sklep-intymny.pl/

Ten artykuł znaleziono w Google podając słowa:

  • miesnie kegla

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


− sześć = dwa

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>